BWT – Best Water Technology

Európa első számú vízkezelő vállalata

 

Az 1990-ben alapított Best Water Technology csoport ma Európa piacvezető víztechnológiai vállalata. Több mint 2800 alkalmazottunk dolgozik azért, hogy a háztartások, az ipar, a kereskedelem, a szállodák és közösségek számára innovatív, gazdaságios és környezetkímélő vízkezelési technológiákat, a lehető magasabb szintű biztonságot, higiéniát és egészséget nyújhassuk a víz mindennapos használata során.

   

Tények a vállalatról: 

  • A BWT partnerhálózata - világszerte többezer vízvezetékszerelő, területi képviselő és szerelő technikus dolgozik azért, hogy a háztartások, az ipar, a kereskedelem, a szállodák és közösségek számára innovatív, gazdaságos és környezetkímélő vízkezelési technológiákat kínáljon. Mindezt azért, hogy a lehető legmagasabb szintű biztonságot, higiéniát és egészséget nyújhassuk a víz - az életelixír - mindennapos használata során. 

  • Négy gyár-egység Európában 

  • Kutató-fejlesztő központok Franciaországban, Németországban, Svájcban és Ausztriában

  • Globálisan piacvezető szakértelem a vízkezelés minden területén

 

Víz - a ritka erőforrás 

A Földön látszólag bőséges vízkészlet áll rendelkezésre. Több mint a bolygó kétharmadát víz borítja. Azonban a Föld vízkészletének körülbelül 97%-a sósvíz. Az édesvízkészlet javarészt a jégsapkákban, gleccserekben és hó formájában raktározódik, így a vízkészlet kevesebb, mint egy százaléka származik ivóvízként felhasználható természetes forrásból. Ilyen feltételek mellett a bolygó teljes népességének tiszta vízzel való ellátása komoly kihívást jelent. 

 

A víz nemcsak legfontosabb táplálékunk, de az élet elixírje is. Egy egészséges felnőttnek a jó közérzethez és a szervezet megfelelő működéséhez napi 2,5 liter folyadékra van szüksége. Magyarországon az egy főre eső átlagos napi vízfogyasztás 130 liter - ez magában foglalja a testápolást, a főzést és a mosást. A mezőgazdaság, a kereskedelem és az ipar napi működéséhez technológiai vízre van szükség. A legtöbben nincsenek tisztában azzal, hogy minden élelmiszer és ipari termék előállításához vízre van szükség. Egy csésze kávéhoz például 140 liter, egyetlen farmernadrághoz akár 5400 liter, és egy személyautó legyártásához nem kevesebb, mint 450 000 liter víz szükséges! Az elmúlt 100 évben a vízfogyasztás hatszorosára nőtt, és 2050-re várhatóan megduplázódik.

 

Ezért fejleszt a BWT nap mint nap innovatív megoldásokat a világszerte fellelhető vízkészletek kezelésére, csaknem minden területen, ahol vízre van szükség:

 

  • vóvíz  

  • ásványvíz 

  • ultratiszta gyógyszeripari víz

  • úszómedencék vize

  • fűtővíz 

  • technológiai víz

  • kazántápvíz és hűtővíz  

  • légkondicionáló berendezések

 

Annak érdekében, hogy a vízkezelés minden területén technológiai vezető szerepet töltsünk be, a BWT innovációs központjai folyamatos kutató-fejlesztő, illetve optimalizáló munkát végeznek a kiváló vízminőségért.

 

A kiváló vízminőség a végfelhasználók számára

A BWT partnerhálózatát többezer szerviz munkatárs, vízvezetékszerelő, tervezőmérnök, építész és higiéniai szakember alkotja. Az Európában gyártott BWT termékek már felhasználók millióinál bizonyítottak, a háztartási vízvezetékrendszerek belépési pontjánál és a felhasználási pontokon egyaránt. A belépési ponti vízkezeléshez kínált termékei miatt a BWT nagy népszerűségnek örvend a háztulajdonosok és építési vállalkozók körében. A ivóvízhez, illetve tea- és kávéfőzéshez ideális új vízszűrő kancsók pedig azt jelzik, hogy a cég a felhasználási ponti alkalmazások terén is vonzza a magánháztartások célcsoportját. A széles körű kommunikációs kampány célja, hogy megismertessük a fogyasztókat ezekkel az innovatív, tökéletes vízminőséget lehetővé tevő termékekkel.

 

Környezeti felelősség

Az üzemanyagcellákhoz fejlesztett egyedülállóan nagy teljesítményű membránjaival a BWT a 21. század tiszta energiaforrásainak tervezésében is részt vesz. A kutatás-fejlesztés területén dolgozó alkalmazottaink a legmodernebb módszereket alkalmazzák az új folyamatok és anyagok fejlesztéséhez, hogy környezetbarát, gazdaságos termékeket alkossanak. Nagyon fontos szempont a termékek energiafogyasztásának csökkentése, és ez által a CO2 kibocsátás minimalizálása. Az ökológiai, gazdasági és társadalmi felelősségvállalás, illetve a legmodernebb technológia alkalmazása és a folyamatos termékfejlesztés jelentősen hozzájárul a cég növekedéséhez.